Rabu, 30 Mei 2012

kembali!

hey folks ..assalamuailaikumm

quite a long since i dint update my blog....huh quite messy..need to vaccum kot..(err bole meh)..

everything is diff now.. i hve my new life that i hve never thought to be like this....

changing from student to the working teen....more matured to know the real world..banyak menda dah yang aku paham dengan kehidupan neh...prangai2 manusia yang kita x thu dan x tpikir pon ada atas muka bumi ALLAH SWT neh yang bersifat sedemikian...

alhamdulilah ya allah ..kau permudahakn segala urusan kerjaya aku skrg...dengan masuk keja xyah interviewnya..masuk slamba cm tu ja..haha...dh mmg rezeki aku kot...thnks a lot..u the one ya ALLAH...

menjadi lebih matang neh aku kena pikir serius tntg khidupan..tentang masa depan yang perlu aku bentuk untuk teroskan hidup....ya allah aku bnyak merancang tapi kau lah yg menentukan ...mencari juga dengan siapa aku harus sama2 bentuk semua tuh...
(ssengguhnya smua itu rahsia mu YA ALLAH)


move to the nxt..
perasaan x sabaq gila nak konnvo oke!!haha 
even DIPLOMA ja pon aku bangga dengan diri aku sbb mampu ke tahap neh even x setanding dengan org lain...
aku dah rasa complete seket la...haha...
nk la rasa jugak pakai jubah (bkn jubah mekah naa jubah hat depa p konvo nu)..hehe.....topi ....sjil diploma yang sah(haha nk mintax keja kerajaan kena da sijil diploma yg sah)hee..
yang paling penting!!!sat pbesaq tulisan sat!!
nak teddy bear besa punyee!!
bunga semua kaler purple kaler!

ambik ampa besq troihh!!hee,,,

itu saja la dari saya...sekian malaysia brunei tokyo japan sumanzau dan australia...

regards,
nfah
nite..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan